ZMĚNA OPERÁTORA

Přidejte se k nám

Výměna operátora je nyní otázkou okamžiku. Již za 2 dny můžete využívat naše mobilní a internetové služby.

Změna operátora není žádná věda

Již nemusíte kontaktovat svého stávajícího poskytovatele. Vše zvládnete jednoduše a hned teď. 

Vyberete si tarif

Zvolte si ideální tarif, který se hodí na míru vašim potřebám. S výběrem vám mile rádi pomůžeme.

Připravte si OKU kód

Přenosový kód jste dostali od svého poskytovatele SMSkou nebo ve vyúčtování. Najdete ho i ve Vaší samoobsluze.

Přeneseme vaše číslo

Nebojte se. Zůstane vám současné číslo. Všichni se vám dovolají jako dřív. Zvolíte si konkrétní datum přenosu.


Přenášíte-li k nám Vaše tel. číslo od jiného operátora než je VF

Zákl. úspěchu pro přenos je tzv. OKU = Ověřovací Kód Účastníka. Pokud se Vám nedaří nalézt OKU v samoobsluze, kontaktujte telefonicky Vašeho operátora a požádejte o zaslání OKU formou sms. Operátor Vás může požádat, pro ověří, o Váš puk kód nebo o výr. číslo sim. Proto mějte popř. u ruky. Následně OKU zašlete nám a bude zahájen proces přenosu o kterém budete informováni formou sms a který trvá cca dva - čtyři pracovní dny. V průběhu této operace od nás obdržíte poštou, kurýrem nebo dle dohody, zdarma novou sim kartu na kterou bude přeneseno Vaše tel. číslo. Po dobu operace přenosu můžete i nadále plně využívat svůj původní tarif s původní sim kartou. K datu přenosu, o kterém jste opět informováni sms, dojde na Vaší původní sim kartě mezi 00:00 - 6:00 k omezení služeb pouze na tísňové volání a bude dokončen proces přenosu na novou sim kartu. Novou sim kartu vložíte do svého telefonu a, gratulujeme, začnete plně využívat Vámi vybranou tarifní službu.


Přenášíte-li k nám Vaše tel. číslo a Váš operátor je VF

V tomto případě není zapotřebí OKU - Ověřovací Kód Účastníka, ni nové sim karty. Pouze vyplníte formulář Dohoda o převodu telefonního čísla. O průběhu přenosu, který trvá cca dva - čtyři pracovní dny, jste informováni formou sms. Po dobu operace přenosu můžete i nadále plně využívat svůj původní tarif. K datu přenosu přejdete plynule na novou Vámi vybranou tarifní službu.


Vyberete-li si nové telefonní číslo

Nepotřebujete vůbec nic. Obdržíte od nás zdarma novou sim kartu, na které bude nové telefonní číslo a Vámi zvolený tarif.


Co znamenají pojmy OKU, ČVOP a PAC

Přenosové kódy slouží k tomu, abyste mohli přenést své telefonní číslo k jinému operátorovi. 

OKU

Ověřovací Kód Účastníka je 14místný autorizační kód a slouží k přenosu vašeho telefonního čísla k jinému poskytovateli.

O vystavení OKU nemusíte žádat, je automaticky přidělen při aktivaci vašeho čísla a najdete ho ve smlouvě nebo v samoobsluze svého operátora.
Jedná se o důvěrný údaj, svůj OKU nikomu jen tak neříkejte, aby nedošlo k jeho zneužití.
Platnost OKU je po celou dobu smluvního vztahu. Pokud své číslo převedete na jiného majitele (jiný zákaznický účet) nebo k jinému operátorovi, OKU se změní.

ČVOP

Číslo oprávnění pro přenos je 14místný autorizační kód, který nám říká, že vaše telefonní číslo může odejít od stávajícího poskytovatele mobilních služeb.

Součástí ČVOPu je také nejbližší možné datum přenosu.
1. až 3. číslice je kód pro původního poskytovatele. 4. až 7. číslice označuje první možné datum přenosu vašeho telefonního čísla ve formátu MM.DD.
Platnost ČVOPu je 60 dní od jeho vystavení. Na rozdíl od OKU o něj tedy musíte aktivně požádat. Díky ČVOP však můžete přenést i více telefonních čísel najednou.

PAC

PAC je 11místné číslo přiřazené ke konkrétnímu přenosu telefonního čísla.

Říká nám, kam a kdy se vaše telefonní číslo přenáší.
Získáte ho od budoucího poskytovatele mobilních služeb pomocí SMS zprávy nebo e-mailu.
PAC nemusíte nikde hlásit, může se vám ale hodit, pokud chcete získat informace k průběhu přenosu čísla.


MR spolek - Specialista na spojení
Kurzova 2222/16 Praha 155 00
IČO: 09241175 
+420226522024 
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky